هم‌راه

هم‌راه با یک ولگرد خسته‌ی چپقی!

هم‌راه

هم‌راه با یک ولگرد خسته‌ی چپقی!

فارغ التحصیل بی‌سواد از دانشگاه فخیمه هستم. به اقتصاد، سیاست، فلسفه، روانکاوی، آمار و مزداهیک پیوسته علاقه دارم. هر وقت بار بخوره می‌نویسم!

پیوندها
  • ۰
  • ۰

deja vu

بعضی وقتا که یه آهنگ قدیمی رو می‌شنوم و خوشم میاد، حس می‌کنم آهنگ رو قبلن شنیده بودم! انگار خیلی آشناست.

حالا تقریبن مطمئنم قبلن هم نشنیده بودم ولی یه طوری‌ام انگار قبلن شنیدم.

شاید یه قسمتی از خاطرات تو حافظه‌م یا تجربیاتی که قبلن داشتم شکل شنیداریشون طرحی شبیه به اون آهنگ داشته!


- It's called deja vu.

+ No, It's just more real!


پی‌نوشت: خیلی وقت‌ها پیش میاد که یه جایی یه آهنگی به گوشم می‌خوره و خوشم میاد ولی نمی‌تونم بفهمم چیه اسمش یا خواننده‌ش کیه، احتمالن همین باعث می‌شه عطشی برای حفظ اصوات خوشایندم داشته باشم! :)


  • ۹۴/۱۱/۲۰
  • چپقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی